Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Hoi allemaal!

Mijn naam is Francis, ik ben 20 jaar en ik heb net mijn studie tot sociaal maatschappelijk dienstverlener afgerond en het is tijd voor een nieuwe uitdaging!

Op 1 april vlieg ik naar Indonesië naar de stad Yogyakarta wat midden op het eiland Java ligt. Hier ga ik voor 4 maanden vrijwilligerswerk doen met straatkinderen bij een organisatie genaamd Rumah Impian. Hierna ga ik nog 1 of 2 maanden reizen door Java en Bali.

In mijn blog houd ik jullie op de hoogte van al mijn ervaringen die ik ga opdoen in Indonesië.

X Francis

Over mijn reis

Vrijwilligerswerk bij Rumah Impian

Op 1 april ga ik voor 5 maanden naar Indonesië naar de stad Yogyakata om daar met straatkinderen te gaan werken. Veel kinderen in Indonesië leven in armoede op straat zonder ouders of familie. Om deze kinderen weer een droom en een toekomst te geven heeft Sammy Ladh “Rumah Impian” (Dreamhouse) opgericht. Deze christelijke organisatie biedt kinderen onderdak, onderwijs, organiseert activiteiten en geeft de kinderen nieuwe kansen voor de toekomst.

Het is al lang mijn droom om naar het buitenland te gaan om iets te kunnen betekenen voor kinderen die leven in armoede. In april ga ik het waarmaken en ga ik naar Yogyakarta om vrijwilligerswerk te doen bij “Rumah Impian”. Ik ga daar met meerdere vrijwilligers de straat op om met straatkinderen in contact te komen, les geven op school, sportevenementen organiseren en door middel van social media opkomen voor kinderrechten in Indonesië .

Bezochte landen

Ik heb 2 landen (1%) bezocht: