tassen vol met speelgoed!

1 mei 2016 - Pemuteran, Indonesië

Selemat malam,

Zoals veel van jullie weten zijn zaterdag mijn ouders, broertje en zusje aangekomen in Indonesië. Wat is het fijn om weer even samen te zijn! Samen met Sammy en twee vrienden van hem hebben we ze opgehaald bij het vliegtuig. Door al het speelgoed (70kg in 8 tassen) dat is verzameld hadden we twee auto's nodig! Wat fantastisch dat er zoveel mooi speelgoed door jullie is gegeven! We zijn naar de day care gereden om het speelgoed te brengen. Ondertussen heeft bijna al het speelgoed al een plekje gekregen. Het grootste deel gaat naar de day care maar omdat er zoveel is verzameld gaat er ook een deel naar het opvanghuis en wordt er nog een deel speelgoed bewaard. In de toekomst hoopt Sammy nog een day care te starten voor arme gezinnen. Hier kunnen de ouders hun kinderen gratis brengen zodat ze kunnen werken om hun gezin financieel te kunnen onderhouden. Wat fijn dat we door dit speelgoed niet alleen de day care hebben gesteund maar meerdere projecten!! Terima kasih!!

Zondag zijn we naar de kerkdienst gegaan in Yogyakarta. Sammy gaf de preek die dienst en dat was erg leuk/mooi om mee te maken. Wat kregen we een warm welkom! Er werd veel gezongen, gedanst en gelachen. In het album video's zal ik een kort filmpje uploaden van een van de liederen. De preek was in bahasa Indonesia maar Sammy legde voor ons vaak ook gedeeltes in het Engels uit.

Nu heb ik even twee weekjes vakantie genomen en genieten we van het mooie Indonesië. We zijn met een auto door het oosten van Java gereden en hebben met de boot een oversteek gemaakt naar Bali. Op dit moment zit ik heerlijk aan het strand met een prachtige zonsondergang.

Volgende week ben ik weer in Yogyakarta. Het gaat al een beetje als mijn thuis voelen. We hopen dan weer verder te gaan aan de Dream Garden. Vorige week hebben we al een gedeelte van de tuin opgeruimd en het knapt al aardig op. Maar nu ga  ik nog even een weekje genieten op het eiland van de 1000 tempels. Jullie horen van me :)

X- Francis

1. Ria de Visser:
    1 mei 2016
    Mooi om te horen ,geniet ervan met elkaar .
    Prachtig om zo meer van Indonesië te kunnen zien ,
    Lieve groet voor jullie allen .
  2. Jopie van rossum:
    1 mei 2016
    Geniet van het bezoek van je familie; hartelijke groeten voor allemaal.
    Bagus minggu bersama-sama!
  3. Wilma visser:
    7 mei 2016
    geniet en ervaar het is om familie te hebben die zoveel van je houden.
  4. Nelly De Boer:
    13 mei 2016
    Hoi Francis,
    Ik wil je wat vragen voor onze kerk, kan ik je ook persoonlijk mailen?
    Fijne vakantie nog even.
    Groetjes Nelly de Boer
  5. Francis:
    13 mei 2016
    Hoi nelly,

Ja hoor! Geen probleem!
    Mijn Email is: [email protected]

Op dit moment zijn we met 5 man druk met de groentetuin bezig! Het wordt erg mooi!! :) zal dit weekend de foto's van vandaag op m'n blog zetten.

Groetjes Francis