Het avontuur is begonnen!

2 april 2016 - Jakarta, Indonesië

1 april..... het is zover! Mijn reis naar Indonesië gaat beginnen. Het afscheid nemen was even lastig, ga mijn familie en vrienden missen maar ben ook erg enthousiast! Een dubbel gevoel. Op dit moment zit ik op het vliegveld van Jakarta en heb dus de vlucht naar Jakarta achter de rug. Het was een vlucht van 13 uur maar was goed te doen. Zo werd ik al snel verwend met een dekentje, sokken, wat te snoepen en kon genoeg films kijken. Ook had ik drie stoelen voor mezelf dus heb lekker kunnen slapen. Vanmorgen in het vliegtuig rijst met kip als ontbijt gekregen..... heel wat anders dan een boterham met hagelslag haha! Waarschijnlijk wordt dat mijn ontbijt voor de komende 5 maanden :)  Nu zit ik bij mijn gate te wachten op mijn volgende vlucht. Het is hier al 13.20 en dus 5 uur later dan in Nederland. Het schijnt een mooie vlucht te zijn naar Yogyakarta omdat je laag vlieg. Ik word opgehaald door Sammy (oprichter van Rumah Impian) en Cor (contactpersoon van internship Yogya) Heb zin om hun te ontmoeten en naar mijn huisje te gaan waar ik de komende 4 maanden ga wonen. Morgen krijg ik mijn brommertje en ga ik denk de toerist uithangen in Yogyakarta. Maandag begint mijn vrijwilligerswerk bij Rumah Impian..... zin in!!!  X-jes Francis

1. José:
    2 april 2016
    Wat gaaf! Je bent in een heel andere wereld! Ver van ons vandaan maar we blijven je volgen Zijn zo benieuwd naar je ervaringen! Goede vlucht zo! X
  2. Wilbert:
    Goede reis!
  3. Petra Godeke-Heijkoop:
    Mooi werk ga je doen! Heel veel succes! Groetjes uit Hardenberg
  4. Josh:
    2 april 2016
    Wowwww. 30° lekkerrrrrr hoor! klinkt al goed.
    have fun!
  5. Opa oma:
    Liefs opa/omaxxxjes
  6. Bastiaan en Rianne:
    2 april 2016
    Heel veel zegen en plezier gewenst. We zien uit naar de verhalen en belevenissen.
    Gods zegen en groetjes uit Beneden Leeuwen
  7. Nickee:
    2 april 2016
    3 stoelen voor jezelf, hoe heerlijk!!
  8. Marielle:
    2 april 2016
    Lieve Francis, heeeel veel plezier en succes met deze uitdaging en grote ervaring. Ik ga je volgen! Heel gaaf! Hou je taai met het gemis van iedereen maar vooral ook heel veel plezier en suc6
  9. Wilma visser:
    2 april 2016
    We wensen je veel geluk met deze nieuwe uitdaging.
  10. Jopie van rossum:
    3 april 2016
    Hallo Francis,

Leuk om je eerste reiservaringen te lezen. Hoop, dat je gauw je draai zult vinden in dat verre, nu nog, onbekende land. Heel veel succes bij je nieuwe werk en we volgen je met belangstelling! Liefs en groeten vanuit de Westwijk in H'veld-Giessendam.
  11. Joke:
    4 april 2016
    Leuk om je te volgen Francis. Vandaag je eerste werkdag! Heel veel succes en geniet ervan. Liefs van de Brouwers
  12. Marit:
    4 april 2016