speelgoedactie!

5 april 2016 - Jogjakarta, Indonesië

Hi guys!!

Daar ben ik weer! Op dit moment zit ik in het kantoor van Rumah Impian. Er zijn verschillende projecten waar Rumah Impian zich mee bezig houdt: streetcontact, the education center, hope shelter en dream compain. Er zijn veel vrijwilligers die dit allemaal mogelijk maken en er worden regelmatig spullen gesponsord of geld gedoneerd. Zonder dit kan de organisatie niet bestaan. Zoals ik gisteren vertelde gaat Rumah Impian beginnen met een nieuw project: the daycare. Het is een dagopvang voor jonge kinderen. Al het geld dat hiermee verdient wordt gaat naar Rumah Impian. Ik ben er gisteren geweest en het ziet er al goed uit! Eind april willen ze open gaan. Nu wil ik jullie vragen of je ons kan helpen! Er zijn nog maar weinig spullen waar de kinderen mee kunnen spelen en voor de organisatie kost goed speelgoed veel geld. Willen jullie thuis voor mij kijken of er nog tweedehands speelgoed ligt wat jullie niet meer gebruiken? Denk hierbij aan speelgoed waar de kinderen iets van leren en wat tegen een stootje kan. bijv. puzzels, duplo, poppen, kleurboekjes  etc. De kinderen zijn tussen de 2 en 6 jaar. Hiermee helpen jullie de organisatie enorm!!

Oh nog een nieuwtje.... mijn ouders, Antoinette en Matthias komen mij waarschijnlijk opzoeken in de voorjaarsvakantie! Jullie kunnen de spullen voor de 18e van april bij hun afgeven (Alexanderstraat 4, Hardinxveld-Giessendam). En dan nemen hun het mee en zullen ze het met mij aan de organisatie geven!

Willen jullie meer weten over Rumah Impian kan je altijd kijken op hun site: http://www.thedreamhouse.org/en/ .

Dus kijk allemaal even op zolder of in de kast of jullie nog tweedehands speelgoed hebben, jullie helpen ons hier enorm mee!! :D

X- Francis

1. Antoinette:
    Yeaahhh!!
  2. Sylvia:
    5 april 2016
    Wat leuk Francis om jou verhaal te lezen. Ook wij hebben goed nieuws gekregen want wij mogen op Oakley passen als zij jou gaan bezoeken.......... Geniet van je reis!
  3. Jopie van rossum:
    Hallo Francis,
    Wat fijn, dat je ouders, Antoinette en Matthias je komen opzoeken over een paar weken.
    De eerste spelletjes stonden vóór 12.00 uur vanmorgen al bij de voordeur van je ouders. Ben benieuwd hoeveel extra koffers zij mee zullen nemen om je project te steunen. Succes!
  4. Cynthia brouwer:
    Wat gaaf allemaal zeg!
  5. Opa oma:
    Hoi Lieve Francis,
    Wat heb je al veel meegemaakt lezen we. Is zeker net of je er al langer bent? Mooi wat je allemaal doet en schrijft! Liefs en succes voor de komende tijd! xxxjes en tot horens! Opa/Oma. Liefs. doei.
  6. Ria de Visser:
    Hoi Francis ,
    Wat ontzetten leuk zeg ,dat ze bij je op bezoek komen en zelf kunnen zien ,hoe je het daar hebt.ik ga speelgoed uitzoeken ,waar de kleinkinderen alweer te groot voor zijn
    Liefs van ons